сряда, април 17

Зайче Дебелюшко

За следващия герой взех идеята от тук: http://hubavinki.blogspot.com/2013/04/blog-post_8041.html
Подробно обяснение как точно се прави и кройка, има тук: http://chezbeeperbebe.blogspot.com/2010/03/tutorial-and-pattern-recycled-mooshy.html

Аз реших да използвам едно мое потниче, което за съжаление имаше петно и нямаше как да бъде вече носено. Но тъй като си падам малко Плюшкин, ми беше жал да го изхвърля. Как се зарадвах, като установих, че може да живее втори живот :) Ето го и Зайко:


Още от него:


Според оригиналния източник опашката се препоръчваше да е помпон, но от съображения за безопасност го уших от плат. Ето го и Зайко в гръб:


Много съм доволна, стана много мекичък и гушлив. Единствено ме изтормози шиенето на трикото. Първо, защото не използвах игла за трико (въпреки, че се оказа, че имам налична), второ, защото не бях много наясно какво да правя :) Подлепващо или слагане и на лист хартия заедно с плата доста подобрява положението, ако решите да се забъркате в това :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар